سفارش تبلیغ
صبا ویژن

WWDC 2021 رویداد اپل چه زمانی برگزار خوهد شد و چه محصولاتی معرفی

رویداد سالانه WWDC 2021 apple event یا همان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در حال نزدید شدن است . برآورد می شود این رویداد در اوایل ماه ژوئن 2021 آغاز شود. استفاده کنندگان از محصولات کمپانی اپل منتظر هستند تا در این رویداد آخرین بروزرسانی ها رونمایی شوند. پیش بینی می شود یکی از مواردی که در این کنفرانس رو نمایی خواهد شد در مورد بروزرسانی های اصلی نرم افزار برای iOS ، watchOS خواهد بود.

تاریخ برگزاری کنفرانس WWDC اپل

کمپانی اپل هنوز تاریخ دقیقی برای رویداد WWDC 2021 apple event را بصورت رسمی تائید نکرده است. اما معمولا هفته ها اول ژوئن بین تاریخ های 7 تا 11 برگزار می شود. در ادامه در مورد جزییات آن صحبت خواهیم کرد. انتظار می رود iOS 15 و macOS 12 رونمایی شوند . البته تا آخر این سال میلادی بعید به نظر می رسد که نسخه ای از این نرم افزار ها ارائه شود . به عبارت دیگر شرکت به نسخه بتا از این سیستم عامل ها بسنده خواهد کرد. البته هر چند پیش بینی آن سخت است اما ممکن است سخت افزار های جدیدی نیز رونمایی گردند. همانطور که اضافه کردیم انتظار می رود بیشتر تمرکز روی نسخه جدید نرم افزار ها باشد.

معرفی سیستم عامل iOS 15 برای گوشی

احتمالا یکی از جنجالی ترین و بزرگترین معرفی های رویداد اپل 2021 سیستم عامل iOS 15 می تواند باشد. البته برای دریافت این بروزرسانی باید باید آیفون 7 به بالا داشته باشد. انتظار میرود این سیستم عامل نقشه ها هوشمندی دستیار صوتی و امنیت این سیستم بهبود پیدا کند. در نسخه iOS 14 تغییر خیلی متفاوت و اساسی بود. اضافه شدن کتابخانه ، ابزارک های صفحه اصلی از جمله تغییرات اصلی در نسخه 14 بود. این که این نسخه از سیستم عامل در این همایش معرفی خواهد شد شکلی نیست ولی احتمالا تا ماه سپتامبر (شهریور) عرضه نمی شود. البته باید این را هم اضافه کرد که نسخه بتا با فاصله کمی منتشر خواهد شد. 

 

ادامه مطلب را از دست ندهد و کلیک نمایید