سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین بازی های رایگان 2020 – Android games 2020 free

?

بهترین بازی های رایگان 2020 – Android games 2020 free

 

Android games 2020?

09جولای

 

بهترین بازی های رایگان اندروید برای گوشی و تبلت در سال 2020 که رایگان عرضه می شوند.

امروزه بازی های رایگان اندروید بسیار متداول هستند. تقریبا اکثر کاربران حداقل چند مورد آنها را در گوشی و یا تبلت خود دارند. تقریبا اکثر کاربران این بازی ها را از فروشگاه Google Play بارگیری می کنند. نوع بازی ها بسیار متنوع است پازل ها ، بازی های ورزشی، مسابقه ماشین و … در ادامه این مطلب لیستی Android games 2020 و البته رایگان را معرفی خواهیم کرد .

Sky: Children of Light یک بازی ماجراجویی

Android games 2020?

بازی Sky: Children of Light یک بازی ماجراجویی است و در ابتدای Android games 2020 قرار گرفته است.این بازی به شدت کاربران را جذب خود کرده است. بازی که شما را از اندروید خارج کرده و به آسمان می برد. در این بازی کودکان سعی در بازسازی یک پادشاهی متروک را دارند. شما در یک فضای جالب و سرگرم کننده سعی در رد کردن موانع دارید . قسمت جالت همکاری شما با افراد هان بازی برای موفقیت است. البته گرافیک بازی هم نقش بسزایی در محبوبیت این بازی دارد. این بازی هم اکنون در IOS هم قابل نصب می باشد.

Beach Buggy Racing 2 بهترین بازی مسابقه ای

Android games 2020?

Beach Buggy Racing 2 این بازی پر هیجان برای بازی ها است. بازی یک وسیله نقیله است که از مسیر های متنوع عبور می کند قطعه های قرون وسطایی و دنیای باستانی پر از دایناسور و موجودات غول پیکر و موجودات دیگر از تصاویری است که به بازی تنوع جالبی بخشیده است. همانند دیگر بازی های مسابقه ای هدف خط پایان است.

ماجرا زمانی جالب می شود که شما باید مسیر های میانبر را پیدا کنید. از قدرت خود برای منجمد کردن دیگر کاربران استفاده می کنید و یا آنها را منفجر می کنید. چنین مواری در این بازی زیاد است و شما را شگفت زده خواهد کرد. نقطه ضعف این بازی عدم وجود لیگ مطرح شده است اما همچنان این بازی بسیار جذاب است.

 

ادامه مطلب را در منبع آن بخوانید : 

https://www.phoenixmobile.store/android-games-2020/

?